vineri, 25 mai 2012

DBSK, viata de dupa...

Imi plac multe cantece, dar in ultima vreme joint-ul meu, seva, energia cu care ma incarc in drum spre servici este Rising Sun. MP3-ul merge, merge, iar cand ajung la RS deja volumul e la maxim si face ca timpanul sa-mi vibreze ca membrana unei tobe. Cu cat ascult mai mult cu atat gasesc melodia mai perfecta din toate punctele de vedere - orchestratie, un amestec si schimbari de ritm extrem de inteligent combinate, aranjament vocal potrivit ca o manusa pe stilul celor 5 Dong Bang Shin Ki. "Durul" Junsu da tarie interpretarii, "suavul pervers" Jaejoong ii da caldura, "golanul" Yuhno face ca rapp-ul sa-i dea energie, "aristocratul" Yoochun (a carui voce si-ar dori-o orice trupa de heavy metal) ii da duritate, si praslea Changmin al carui tipat (cred ca daca l-ar fi avut grecii la Marathon nu s-ar mai fi inventat celebra cursa) ii da o forta incredibila.

Sunt aproape trei ani de cand baietii s-au despartit. O mare pierdere pentru kpop, zic eu. Cu toate astea, pamantul continua sa se roteasca in jurul soarelui si viata merge mai departe.
Yunho si Chanming - TVXQ - au ramas la SMEnt. Pe 12 mai au fost prezenti la Concert Dream (spectacol ce va fi difuzat de KBS 2, pe 30 mai), mai mult de 35.000 de fani aplaudandu-i la Stadionul Olimpic din Seul. Pe 18 mai, in cadrul SMTOWN live World Tour III, au cantat in Canada, iar pe 20 mai au avut spectacol la Honda Center in Anaheim, California, alaturi de Super Junior, SHINee, Girls’ Generation, TVXQ, EXO si f(x). Cu tot "oceanul rosu" care a invadat tribunele arenelor, semn al dragostei ce le-o poarta, cei doi par a fi intr-un con de umbra - nu am mai iesit de ceva vreme cu un super-hit.
In schimb, Junsu, Yoochun si Jaejoong nu par a avea nici o clipa libera. Pe langa concertele trupei JYJ, agenda lor e supraincarcata cu alte activitati
Junsu a avut pe 19 mai, in fata a 8.000 de fani exaltati veniti din toate colturile lumii, primul sau concert solo, ‘XIA – 1st Asia Tour in Seoul.
In avampremiera acestui concert a scos un videoclip intr-o nota avangardist-futurista care cred ca o umple de invidie pana si pe Lady Gaga.

Cu Yoochun, dupa succesele din "Sungkyunkwan Scandal" si "Miss Ripley", impart acum mansarda in "Rooftop Prince". Abilitatile sale actoricesti au avut cronici favorabile, iar interpetarea lui prinde la public.
Jaejoong, dupa "Heaven's Postman" si "Protect the Boss" repeta si el experienta in fata camerei de filmat, de data asta in drama istorica "Time Slip Dr. Jin", productie MBC, ca va avea premiera pe 26 mai. Mai mult, Jaejoong a scris versurile si va interpreta OST-ul “Living Like a Dream”.

sursa+foto: allkpop.com, tvxqaustralia.org, tvxqupdates.wordpress.com

2 comentarii:

  1. Marturisesc ca nu prea am ascultat cantecele DBSK (sau TVXQ, dupa caz), dar pot spune ca sunt o fana JYJ.
    Prima data l-am descoperit pe Yoochun, si asa am dat de povestea celor trei baieti care s-au "razvratit" impotriva a ceea ce-au considerat ei a fi nedrept. Atat curajul, cat si talentul lor m-a facut sa-i apreciez. Ma bucur tare mult sa vad ca au succes in ciuda tuturor piedicilor puse de SM Entertainment.
    Actualmente, preferatul meu este Junsu, care mi se pare cel mai versatil interpret dintre cei trei (iar faptul ca arata bine nu are nicio legatura cu preferinta mea, nuuu... )
    Noul lui album e foarte bun, iar videoclipul de la "Tarrantallegra" intr-adevar o face de rusine pe Lady Gaga, plus ca, spre deosebire de fanteziile ciudate ale cataretei americane, videoclipul lui Junsu chiar vrea sa exprime o idee anume (revolta impotriva normelor stricte ale societatii, dupa cum spunea chiar el).
    Articolul tau m-a facut curioasa insa sa ascult si melodiile mai vechi ale DBSK.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca de la noul videoclip al lui junsu mi-a venit ideea. desi mai dragut cred eu, e jaejoong, preferatul meu e changmin. eu apreciez nu numai talentele lor de cantareti/dansatori, ci tot produsul, de la compozitie, faptul ca folosesc foarte mult instrumente clasice - viori, violoncel, pian, in spatele orchestratieie electronice, aranjamentele instrumentale, cele vocale, efortul lor dar si profesionalismul celor care au stat in spate. si din aceasta cauza ma raportez la DB5K ( trebuia sa cer patent hahaha)

      Ștergere