sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Artistul saptamanii - Joo Ji Hoon (주지훈)


 VA   Five Fingers OST (2012) (MP3) [Album]
Am terminat de vizionat recent "Five Fingers" cu Joo Ji Joon in rolul lui Yoo Ji Ho si cred ca revenirea lui in lumea buna merita remarcata. Putini actori reusesc sa transmita emotii doar folosind privirea si expresiile fetei. Prea lung si prea desirat, Joo Ji Hoon este plin de sensibilitate si fragil asemenea unei papadii care se imprastie daca sufli peste ea. Privirea lui trista te face sa storci batista si sa doresti sa-l imbarbatezi prinzandu-l de mana.Dupa scandalul in care a fost acuzat pentru consum de ecstasy si ketamina, dupa efectuarea armatei, ar fi trebuit sa se faca tabula rasa. Frumos, talentat, plin de har, el este totusi un om. Si ca orice om, poate gresi. Din nefericire, multi ipocriti se grabesc sa arunce cu pietre. A fost o decizie destul de grea si riscanta pentru SBS sa-l distribuie in "Five Fingers", si asta pentru ca reactiile la momentul anuntarii distributirei nu au fost tocmai favorabile. Desi cred ca prestatia lui Joo Ji Hoon a fost destul de ezitanta in prima parte a serialului, spre final el a reusit sa intre mai bine in pielea personajului, sa-l faca mai convingator. Imi, si ii doresc sa nu repete greselile din trecut si acum, ajuns la maturitate, sa ne incante prin jocul lui actoricesc asa cum a facut-o si pana acum.

Incepand din luna ianuarie postul japonez tv TBS difuzeaza kdrama "Five Fingers" si se pare ca serialul se bucura de o audienta buna.

3 comentarii:

  1. Il iubesc pe Ji hoo si vreau sa-ti spun ca am suferit tare mult pe parcursul serialului deoarece am simtit o raceala din partea celor care trebuiau sa-l sustina si sa-l promoveze.Sper sa aiba mult succes in Japonia.Am urmarit acest serial si pentru inca o interpretare remarcabila a actritei Chae Si Ra(cateodata nu sunt de acord cu atitudinea fanilor coreeni,dar ce sa facem asa sunt ei...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sezonul2 din goong am vazut sezonul1din goong si a fost tare am plans cand el avrut sa plece si fata a alergat dupa masina iar el a oprit masina si a coborat si ia a fugit inspre el si la inbratisato il love yuo sunt o fana a serialelor lui joo-ji joon te iubesc din toata inima.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place acest actor, l-am urmarit in toate filmele/serialele care au aparut pe internet. Tot ce pot spune:un actor complet. Eu evaluez doar activitatea artistica a unui actor, cancanurile, de multe ori "ajutate" care apar in Coreea nu fac decat sa ma dezamageasca.

    RăspundețiȘtergere