joi, 7 martie 2013

Ferma de ciuperci - TVXQ si TIME

[Album] DBSK (Tohoshinki)   Time (Japanese)
Ca de obicei, la ferma de ciuperci e zarva, caci vorbim de rezultate bune. Iata ca Tohoshinki/TVXQ a depasit productia la hectar (poate vi se pare hilara expresia, dar eu am crescut cu ea) si a stabilit un nou record personal în Japonia la vanzari, cu al saselea album de studio japonez, "TIME". Doar in prima zi s-au vandut 160.719 de exemplare.
Acest lucru i-a plasat pe primul loc in Oricon Daily Album Chart  Precedentul album lansat in Japonia in 2011, "TONE", s-a vandut in prima zi in 105.484 de exemplare. Dar recordul absolut il au cu compilatia "Best Selection 2010", cu 228.542 de exemplare vandute în prima zi.
Fated - prima piesa de pe album are reactii favorabile "omg, so/trop cool". Mie mi-a placut pentru ca s-a mai renuntat la partile electronice si de sintetizatoare. Vocile sunt mai curate, se simt intens, ritmul creste gradat precum o avanlasa, orchestratia imi aminteste de vechiul DBSK, asa ca deja mi-e draga melodia.

Albumul "TIME" (link download free), lansat pe 6 martie, se va vinde in patru variante: CD, 2 CD + DVD si versiune specială BigEast si contine 12 piese. Pe langa melodiile noi sunt si versiunile japoneze ale hit-urilor coreene dintre care STILL, Android si Catch Me au fost nr. 1 in Oricon.

Track List:
01. Fated
02. Catch Me -If you wanna-
03. Desperately Want To Meet You (逢いたくて逢いたくてたまらない)
04. One More Thing
05. STILL
06. I Know
07. Y3K
08. BLINK
09. Humanoids
10. ANDROID
11. One and Only One
12. In Our Time


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu