sâmbătă, 16 martie 2013

Park Si Hoo - Confruntarea (II)



M-am mai uitat pe site-uri si am citit comentariile. Multi se roaga pentru Park Si Hoo sa treaca cu bine peste necazul asta. "Are Dumnezeu un plan", de asta il supune la aceasta grea incercare. Are pe naiba. Nu e planul Domnului, El n-are nici o legatura cu ticalosia unor oameni lipsiti de constiinta. Daca PSH a fost expus public, unii l-au blamat spunand ca datorita pozitiei lui a profitat de o biata tanara, altii l-au sustinut, crezand in nevinovatia lui, numele celorlalte personaje implicate a fost cat de cat protejat. S-a creat o oarecare confuzie in privinta identitatii lui miss A. Ea este Lee Ye Ji . Nu vreau sa-mi obosesc goagalul cautand ceva despre aceasta individa caci sper sa nu mai aud multa vreme de ea. K is Kim Hee Jun iar C este CEO EYAGI, Hwang Bok Yong.

Dupa interogatoriul incrucisat care a inceput pe 13 martie la ora 7.00 pm, la care au participat PSH, A si K, PSH a plecat la ora 2.40 am (14 martie), A si K trebuind sa mai stea trei ore (pana la 5.45 am)
Atat la sosire cat si la plecare, A, cu o sapca de baseball pe cap, si-a ascuns fata in spatele unei esarfe. Nici e si nici K nu au facut nici o declaratie.
Din cauza interesului iscat de acest caz, se pare ca procesul ce implica analiza testului poligraf a fost accelerat si a rezultatele au fost deja predate politiei. Dar purtătorul de cuvânt al Western Police Station a spus: "Noi nu putem dezvălui conținutul testului poligraf". Mai mult, din surse neconfirmate, se spune ca testele ADN arunca indoieli asupra intetiilor lui A pentru ca ea nu a reclamat agresiunea imediat dupa ce a parasit apartamentul lui PSH, nici nu s-a spalat, si a asteptat ceva vreme pana sa mearga la politie si sa faca recoltarea de probe. Eu personal mai am o nelamurire - daca a fost agresiune de ce nu s-a pomenit si de urme de violenta, vanatai, zgarieturi - semne care ar fi aratat ca actul sexual a fost fortat.
Tot din partea politiei a venit un comunicat in care se precizeaza ca "nu exista planuri pentru investigatii suplimentare", si că vor "incheia caz in termen de o luna si va fi predat Procuraturii". "Este important sa se clarifice adevarul si să rezolve contradictiile", se mai mentioneaza in comunicat.
Ieri, Dispatch a lansat pe nate.com iar allkpop a preluat discutii pe care pretind ca le-au obtinut intre A si B, B si C, discutii care ofera o perspectiva asupra modului in care s-a ajuns la acuzatii la adresa lui PSH si cum toata povestea a ajuns la mass-media.
Conform discutiile, se pare ca B a insistat ca A sa mearga in seara zile de 15 februarie la politie, desi A ar fi vrut sa mearga pe 16. De asemenea, se pare ca s-au consultat cu diferite persoane pentru a stii ce pasi sunt de urmat. Nu mai dau detalii (vedeti linkul), caci totul e horror. Ideea era cum sa faca sa stoarca cat mai multi bani de la PSH si cum sa-l vada doborat.
Asa ca, dragul meu PSH, aici in Romania avem o vorba din batrani: "Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur".


Sihoorang, fansite-ul oficial al lui PSH a facut o invitatie celor care doresc sa-si arate dragostea si sprijinul pentru PSH, cu rugamintea de a lasa un mesaj de incurajare pentru actor. Puteti lasa de asemenea un mesaj si aici http://parksihoo4u.com/write-to-psh/, in limba romana. (va trebui sa va inscrieti)

10 comentarii:

  1. oricare ar fi rezultatul Park Si Hoo va pierde totul ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incerc sa gandesc pozitiv. un rezultat favorabil lui PSH sper sa aiba efectul unui bumerang care sa rupa falsele pudori ale societatii coreene. stiu ca va dura ceva pana cand el insusi va trece psihic peste asta...

      Ștergere
    2. mi-ar parea rau sa piarda totul. Mi-a trecut si mie prin cap ca o sa-i dauneze. Totusi..sper sa reuseasca cu astia care se ocfupa de imagine

      Ștergere
  2. Multumesc ca mi-ai dat ocazia de a-i trimite personal incurajari. Multumesc si pentru faptul ca ne ti la curent cu toata aceasta ancheta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere. dar e prea mult spus ca ti-am dat ocazia, doar am indicat niste locuri unde se pot lasa mesaje.

      Ștergere
  3. Dupa cum spunea un amic coreean,din pacate tot scandalul asta este in Coreea.Daca ar fi fost in SUA,de exemplu, poate i-ar fi crescut "cota de piata".In Coreea , sa nu fie un "black monday" pentru PSH.Sper ca totusi finalul sa fie unul fericit. Mihai B

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ii doresc sa treaca cu bine peste aceasta situatie nefericita ! Cand ma gandesc la ce este in sufletul lui , daca as putea as prelua eu toata suferinta !

    RăspundețiȘtergere
  5. alte vedete s-au sinucis si pentru mai putin. dar la cum arata PSH, mi-e sa nu faca vreo pozna ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bate in lemn, ce-ti veni? mie mi s-a parut un pic mai relaxat dupa interogatoriul incrucisat.

      Ștergere
  6. mie copilul asta mi-a placut de cand am auzit prima data de Iljimae (apropo, o sa fiu calare pe TV fiindca de azi se da serialul asta si-o sa-l vizionez chiar daca l-am vazut de 10 ori pe net) si-o sa-i tin pumnii ca sa depaseasca momentul asta ingrozotor desi numai sufletul lui o stie ...

    RăspundețiȘtergere