marți, 12 martie 2013

Park Si Hoo - O raza de lumina



Era clar ca avocatii lui Park Si Hoo, acuzat de agresiune sexuala de o tanara actrita, vor scormoni si in rahat pentru a afla, daca ar fi fost cazul, si cand si-a pierdut bunica virginitatea. Asa se face ca pe http://www.newsway.co.kr/view.php?tp=1&ud=2013031111155960193 a aparut o stire conform careia miss A nu ar fi la prima incercare de acest fel. JTBC a raportat ca A, care pretinde că a fost agresata sexual de catre PSH, ar fi făcut o amenintare similara impotriva unui alt barbat cu doi ani in urma. Mr. Lee, o cunoscuta persoana publica ar fi fost supus unui tratament similar dupa ce a petrecut o noapte cu A. Scenariul e identic - la o zi dupa aceea A a pretins o sarcina. Mr. Lee le-a spus celor de la JTBC: "Am petrecut o noapte cu ea. La mai putin de o zi m-a sunat spunandu-mi ca e insarcinata. Oricine vine sa-mi spuna sa-mi asum responsabilitatea nu poate fi decat pentru bani... aceasta este partea asemanatoare cu situatia lui PSH.
Deocamdata, avocatii lui PSH s-au limitat la a spune: "Stagiarul A a facut exact acelasi lucru si in trecut" si ca vor examina situatia inainte de a-si exprima oficial un punct de vedere.
Mai este reamintita o parte din discutia lui A cu K, pe 15 februarie (ora 11:57) de pe Kakao Talk: "Eu inca nu ma simt bine. Acesta nu poate fi din cauza a aceea ce am facut aseara ... eu nu pot fi decat gravida? Mi-a fost greata toata ziua ", la care Kim a răspuns: "Crezi ca esti insarcinata? Ai făcut-o cu Shi Hoo?" La care A a raspuns: "Bineinteles, am fost amândoi goi. Nu te purta ca si cum tu nu stii. Sunt încă beata. Acesta trebuie sa fie, deoarece inca exista alcool in corpul meu".
Geez, am inteles ca fatuca asta, daca ati vazut-o in Snow Queen, e de nerecunoscut dupa interventiile chirurgicale facute. O fi facut si vreo liposuctie? Ma intreb daca in loc sa-i aspire din grasimile de pe abdomen, vreun medic neindemanatic i-a facut in loc de liposuctie, lobotomie.
Se poate intampla ca stirea sa intre si ea la capitolul intoxicari. Personal nu cred. Miss A e departe de a fi Maica Tereza. Discutiile purtate cu K, arata clar ca sunt destul de intimi si ca e destul de... umblata prin lume (chiar daca nu vedeti, sa stiti ca mi-am pus manusile hahaha). Se stie de altfel ca A s-a intalnit cu PSH pentru a negocia o eventuala tacere. Sa ramanem in stand by si sa vedem daca se confirma si implicarea lui Mr. Hwang (CEO EYAGI Entertainment)

de la Gabi Dumitru, un video de sustinere pentru PSH

5 comentarii:

  1. Dacă acest Mr. Lee, “cunoscută persoană publică” la ei, a făcut personal în media declaraţiile astea… atunci despre ce vorbim? Aşa stând lucrurile, nici măcar n-aş mai suspecta EYAGY că a pus la cale toată “întâlnirea” asta dintre cei doi… ci doar că s-a “ataşat” la poveste ulterior şi alimentează graţios din umbră jurnalele cu informaţii de can-can care să întreţină fierbinte scandalul. Doar îi este servită pe tavă de către don’şoara A o ocazie nesperată de a-l trage de urechi pe proaspăt scăpatul din mâna PSH. Ceea ce nu le-ar scădea din vină… daca într-adevăr au o vină! Eu nu-i cred deloc Albă ca Zăpada! Miss A însă are reale probleme prin câteva puncte esenţiale ale creierului! Cum de-a dat PSH tocmai peste “comoara” asta de fată? S-ar putea ca dovezile favorabile lui, care văd că apar tot mai multe şi mai concludente, să scurteze mult din durata anchetei! Sper asta! Avocaţii lui nu se joacă de-a declaraţiile de presă! Aşa că… Mulţumesc manudrag pentru felul în care scrii şi ilustrezi “povestea” lui PSH! Reală din păcate! Azi chiar ne-ai dat o veste bună! Kora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca nu scot EYAGY din ecuatie. Mr. Hwang s-a intalnit (dupa cum a si recunoscut) cu A. In pozitia lui cred ca, daca doar dorea "s-o aline", ar fi putut trimite pe altcineva. de ce a facut-o personal? de ce a aparut apoi reclamatia de agresiune?

      Ștergere
  2. A…nu, manudrag! Indiferent că este creierul acestui scandal sau doar s-a ataşat rapid la oportunitatea asta servită lui “la prima mână” chiar de către cineva din anturajul lui PSH, Mr.CEO de la EYAGY rămâne pentru mine una dintre principalele necunoscute din ecuaţie! Însă nu ştiu de ce mie nu-mi dă pace nici necunoscuta numită Mr. Kim, “prietenul” lui PSH. Al cui “prieten” era el de fapt? Poate ancheta îmi va da răspunsul! Kora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca mai mult al ei, de vreme ce i-a spus la un moment dat ca are un corp formidabil :-))

      Ștergere
  3. multumesc pt.toate informatiile despre PSH si te rog sa ne tii la curent.

    RăspundețiȘtergere