sâmbătă, 23 martie 2013

Park Si Hoo si mass-media



Ma uit la poza si imi vine sa plang. Atat de incercanat, de obosit, intrebandu-se "Doamne, ce a dat peste mine?". Imi doresc doar sa aiba putere sa infrunte tavalugul asta... Pe urma voi astepta sa vad iar sclipirea jucausa din ochii lui si sa zambeasca dragalas

Bineinteles ca politia taraganeaza prezentarea unor concluzii oficiale. Bineinteles ca spatiul trebuie umplut cu ceva. Si daca nu avem cu ce, nu conteaza, inventam...
Asa se face ca in timp ce eu am stat pe bara (iar calculatorul, de data asta am schimbat router-ul), în Coreea, pe print si online nu a fost liniste pentru Park Si Hoo. Acuzat de agresiune sexuala de o tanara aspiranta, cu analizele la zi, cu prezenta la sectia de politie si cu interogatoriile la zi, cu testul poligrafic la zi, PSH face cu greu fata asaltului presei.
S-a zvonit ca i-a cazut parul si ca ar purta o mesa. Sincer, nu m-ar mira. Alopecia areata este o afectiune autoimuna asociata cu stresul, care se manifesta prin pierderea parului. O alta afectiune declansata de stres si care are ca efect caderea parului este telogen effluvium, dar consecintele sunt mai grave, boala fiind caracterizata practic printr-o pierdere subita a parului (pana la 70% din el).
Se spune ca a pierdut 10 kilograme. Stresul poate actiona ca un puternic inhibitor. La fel ca si anxietatea,  depresia sau lipsa de somn. Oricum, o parte din astea par sa se fi adunat pe fisa medicala a lui PSH, de vreme ce are nevoie de suport psihologic pentru a face fata acestei negre perioade din viata lui.
Ca testul poligraf ar dovedi ca minte si ca politia se pregateste sa emita un mandat de arestare, ca ar mai fi un barbat (P, un prieten de-al lui B) implicat in caracatita care dorea sa-l vada pe PSH doborat...
Primul meu post despre incident s-a numit "PSH - agresiune sexuala sau reality kdrama?". Atunci a fost o figura de stil. Acum realizez cata intuitie am avut.
Intr-un interviu exclusiv pentru eNews (pe care il gasiti aici) B marturiseste cum a pacalit-o A. Ea a dat si o declaratie scrisa pe propria-i raspundere avocatilor lui PSH. Ea confirma faptul ca initial a crezut-o pe A, ca a indemnat-o chiar sa ceara bani. Mai confirma si implicarea lui H (Hwang de la EYAGI). Dar pentru ca a inteles gresit si a realizat ca si ea este o victima abia atunci cand fragmente din mesajele lui A au fost facute publice iar ceea ce stia ea ara diferit de ce scria A, si-a cerut scuze, dorind sa se stabileasca adevarul. B mai braveaza spunand ca s-a gandit chiar la sinucidere, dar grijile pentru parintii ei si situatia in care a fost pus PSH au facut-o sa spuna versiunea ei avocatilor lui PSH.
Legat de speculatiile care se fac referitoare la testul poligraf facut de PSH, avocatii lui au dat un comunicat oficial in care se spune rapoartele din mass media sunt "un pachet de minciuni". Mai mult, se pare ca pe 22.03.2013, avocatii au prezentat la Western Police Station dovezi suplimentare ce vor dovedi nevinovatia lui PSH. Mai mult, in documente s-ar afla dovezi suplimentare ce includ relatiile din trecut ale lui A, declaratia pe propria raspundere a B, amanunte despre relatiile dintre PSH si H si alte detalii care ar indica faptul ca nu e nici o urma de adevar in acuzatiile lui A. In ceea ce priveste posibilitatea unei citatii viitoare la politie, s-a precizat: "Vom participa daca e necesar, de pana in prezent nu au primit nici o citatieși "dovezi suplimentare ar trebui să fie prezentate în formă de aviz avocat la urmărirea penală."

Avocatii mai roaga presa sa se abtina de la speculatii si sa astepte ca Western Police Station sa termine ancheta si sa emita o declaratie oficiala, cei care vor lansa zvonuri urmand a fi actionati in justitie.

Cam asta a fost in ultimele zile. Si mai e putin pana la sfarsitul lunii cand toti asteptam un rezultat al anchetei.



7 comentarii:

  1. Draga mea Manudrag,m-am abtinut sa fac comentarii pana acum referitor la cazul lui PSH pentru ca am fost atat de mahnita si convinsa de la bun inceput ca este o facatura dar pur si simplu acum simt ca "dau pe dinafara";cred ca am reusit pana acum sa-mi fac o idee despre societatea coreeana din numeroasele drame ,filme sau ce am mai citit despre ei dar nu mi-am imaginat totusi ca poate exista atata marsavie ,ipocrizie,rea intentie,dorinta de a reusi cu orice pret (chiar cu acela al distrugerii psihice si chiar fizice a cuiva )si ar mai fi multe atribute pe care nu pot sa le scriu din decenta;toti cei care i-au inscenat ,au dat amploare ,au mintit cu nerusinare pentru a-l distruge pe dragalasul actor(mi-au dat si mie lacrimile cand l-am vazut cat este de daramat in poze)ar trebui sa se gandeasca ca roata se poate invarti oricand si ca orice fapta nu ramane nerasplatita ,mai devreme sau mai tarziu;am ramas cu cel mai amar gust posibil dupa aceasta "facatura"...te felicit pentru calitatea si consistenta articolelor tale!te pup!Codruta

    RăspundețiȘtergere
  2. Incep sa ma trezesc din obsesia mea pentru Koreea, creata de artistii coreeni, pe care ii admir atat de mult...Un barbat tanar, sanatos, frumos si cunoscut are o relatie cu o tanara; ea il acuza de agresiune sexuala;el neaga, incepe o ancheta si....omg, toata lumea arunca cu (scuzati)pietre in el, ajunge la psiholog,cariera lui intra in impas, este pe cale sa devina un paria....Nu sunt nici fan nici anti-fan PSH, mi-a placut mult doar in Princess'Man,dar mi-e groaza sa inteleg in ce lume traieste omul acesta...Daca iubitii mei coreeni nu ar fi atat de mari consumatori ai presei de scandal, nu s-ar ajunge la asemenea excese. Ma tem ca sunt o natie de frustrati, care se simt bine doar cand pun la zid pe cineva; ca sunt cam sadici, m-au convins deja scenaristii lor. Manudrag, multumesc pentru informatii.Romantismul meu exaltat se pare ca imi joaca feste...Ana

    RăspundețiȘtergere
  3. Devastat , asa mi se pare PSH in poze.Nu pot sa cred ca i se intimpla asa ceva unui om ca el.?????L-am indragit cum spunea cineva mai sus din princess'Man unde era hartuit in rolul lui , insa nu cred ca ca isi inchipuia ca i se va intimpla asa ceva in viata reala .da, sunt semne de intrebare referitor la societatea coreeana sau mai bine spus la lumea asta cinematografica a lor pentru ca eu cred ca el ca si actor s-a vrut a fi darimat. era pe val cum spun ei ,facea roluri bune , foarte bune.da , este o lume rea , sadica ce nu cunoaste mila, desi filmele vor sa arate altceva.consumatorii presei de scandal sunt ca si la noi oamenii de rind si sa nu uitam ca sunt numai vreo 50 mil coreenii pe o treime din suprafata Romaniei.vreau sa spun ca sunt multi si de toate felurile .eu cred ca presa este cea mai vinovata ca de altfel si internetul care o fi el o binecuvintare pt intreg globul dar are si parti negative . si acolo este un loc unde poti dobori un om .
    Nu spun ca este cavalerul fara de prihana pentru ca este barbat si nu orice barbat, dar in asa o mizerie morala in care e tirit baiatul asta ma uimeste si regret tare mult ca nu putem si noi toti cei ce iubim zona asta a Asiei sa-l ajutam cu ceva .nici nu cred ca stie cum ca ar avea sustinatori si oameni care cred in el si in nevinovatia lui pe aceasta parte a lumii dar si atit de multi.eu nu cred ca-si va reveni curind oricare ar fi rezultatul anchetei si nici in vreun film nou nu-l vom mai vedea curind . Pacat!Nu dau inapoi din ceea ce gindesc , cred si iubesc, tinut de korea dar nici nu fac un pas in fata mult timp.astept vesti bune despre el ca om si apoi ca actor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu, o gasculita sentimentala, imi imaginam Koreea ca o tara care iubeste si apreciaza arta si artistii...un liman spiritual care se dovedeste insa a fi ca insula lui Pi, o capcana carnivora...Cred in nevinovatia lui Park Si Hoo si mai cred ca incidente de acest fel nu fac nici un bine imaginii Koreii, pe care ani si ani artistii s-au straduit sa o promoveze in lume. De ce ar mai vrea o europeanca indragostita de k-drame, ca mine, sa viziteze Koreea, daca este locuita de monstri? Retrag cuvantul 'monstri' daca nu am eu suficiente informatii si daca se dovedeste ca un milion de koreeni(simpli sau educati) au luat atitudine impotriva defaimarii unui om a carui vinovatie nu a fost dovedita. Imi pare rau ca aceste ganduri nu pot ajunge in Koreea. Pentru PSH as vrea mult sa se adevereasca proverbul romanesc 'Nu mor caii cand vor cainii'

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand manudrag ,iti multumesc pentru materialul tau ! Tot ce s-a spus inaintea mea se gaseste si in mintea si in sufletul meu ! Sant intradevar foarte mahnita de ceeace i se intampla lui Park Shi Hoo , si cum am mai spus as lua cu draga inima suferinta enorma care este acum in sufletul lui ! Numai putin am vazut fotografia si ochii mi s-au umplut de lacrimi ! Si eu sant dezamagita de o parte a societatii coreene ,aici ma refer la presa,! O prietena care stie doar dela mine despre PSH ma intreba ce zic prietenii si colegii lui ,cum il sustin ? Despre acest lucru chiar nu am nici o informatie ! Si acum imi vine in minte ca el apare foarte mult cu familia si mai putin cu prieteni ! Sper din tot sufletul sa reauseasca sa treaca peste aceasta perioada neagra cu bine !Nikoleta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai cat ma doare diferenta dintre cele doua imagini ale lui Park Si Hoo cu care inspirat ai ilustrat acest articol, manudrag! De la cer la pamant! Acelasi PSH, aceeasi mass-media? La distanta de doar cateva zile! Sa auzim in curand numai de bine despre el! Altfel… ar fi pacat de tot. De el, de noi si de tot valul lor senzational! Kora

    RăspundețiȘtergere
  7. suflete,baiatului asta frumos iar fi cazut orisice femeie in brate ,are atitea fane si el este acuzat de viol?se terminasera femeile si a ramas la tirfulita care l-a acuzat?

    RăspundețiȘtergere