luni, 27 mai 2013

Chae Dong Ha - O lacrima pentru tine...

Doi ani. Doi ani au trecut de cand Chae Dong Ha (23.06.1981 - 27.05.2011) a spus adio acestei lumi (si aici). Prea fragil pentru framantata si agitata lume in care traia, Chae Dong Ha si-a pus capat zilelor in apartamentul sau pe 27 mai 2011. Ascult inca muzica lui. Si faptul ca e inca in inima mea il face nemuritor.
In noapte, din miile de stele care palpaie pe cer, una e a lui. Iar in urechi imi suna suava si plina de tristete vocea lui...

Odihneste-te in pace!

3 comentarii:

  1. Acum un an (aveam un calculator de 2 luni) vazand City Hall , am cautat interpretul ost Smile si am aflat cu durere ca acea voce se oprise cu 1 an in urma ! Am plans mult ! Sa speram ca acolo si-a gasit linistea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Poate daca mai era cineva cu el in acea noapte fatidica, poate daca se destainuia unui apropiat de framantarile lui, poate daca ar fi fost posibil sa depaseasca acel prag al sortii, poate ca...poate ca...poate ca acum mai era printre noi. Un actor si un cantaret dragi mie: Park Yong Ha si Chae Dong Ha. Sa speram ca le este mai bine acolo unde sunt, cu toate ca sunt sceptica, cred ca era mai bine printre noi cei care ii admiram, ii adulam, ii criticam, ii certam si pana la urma ii iubeam si ii apreciam cu bune si rele. Sincere regrete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi este foarte greu sa ascult SG Wannabe-From The Beginning-ost Winter Sonata.Eram fascinata de melodie si film nestiind atunci ca cei doi tineri frumosi-Park Yong Ha si Chae Dong Ha nu mai erau printre noi.Odihniti-va in pace ingeri iubiti!

      Ștergere