sâmbătă, 29 iunie 2013

Emperor of the Sea OST

foto: 2mwnevercomes.blogspot.com
Iubesti k-drama, in special cele istorice (sageuk) si nu ai vazut inca "Emperor of the Sea"? Nici nu stii ce ai pierdut. E ca si cum ai fi plecat la drum fara bagaje. Din fericire, il puteti vedea online aici. Dar dincolo de realizarea exceptionala, de extraordinara interpretare a actorilor, coloana sonora, fie ca melodiile sunt doar instrumentale ori sunt interpetate de voci de exceptie,  este bulversanta. Mai mult, doua din OST-uri sunt cantate de Kim Bum Soo, un interpret cu o voce de inger.



Track list:
01. Jang Bo Go Theme
02. Ni Ga Nal Dduh Na - Kim Bum Soo
03. Bi Ryun - T.W (Park Tae Won)
04. Yum Jang Theme
05. Gi do - Lee Hyun Sup
06. Ba Ram Gat Eun Sarang - Moon Myung Jin
07. Jung Hwa Theme
08. Song Ga - Lee Ye Rin
09. Tears - Kim Bum Soo
10. Nal Dduh Ga Ni Na (Korean Fiddle Ver.)
11. Gi Do (Violin Ver.)
12. Gae Sun Theme
13. Main Title
OST-urile le puteti descarca de aici

4 comentarii:

  1. Fara sa fiu un fan al lui Song Il Gook, nu pot sa nu-mi amintesc cat de mult mi-a placut in aceasta drama. A jucat cu o patima pe care am tot cautat-o in dramele lui ulterioare, in care mi s-a parut mai sters (scuze fanilor lui), reusind, asa cum s-a mai spus, cel mai carismatic personaj negativ. Uitasem de "prezenta" lui Kim Bum Soo in Emperor of the Sea si asta ma face sa caut si ce a cantat acesta in Damo ( k-drama pe care eu am urcat-o printre stele)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord cu tine. interpretarea lui SIG in Emperor... a fost epica. poate singura drama in care am plans pentru personajul "negativ". cu mult peste Jumong si The Kingdom of The Winds (ma refer numai la dramele istorice). Kim Bum Soo a cantat si in Damo? o sa caut si eu. multumesc!

      Ștergere
  2. O adevarata aventura de fiecare data cand las aici comentariu intampin cu publicarea. Am comentat am scris s-a pierdut mi-am pierdut si eu ideea.Oricum Song Il Kook forever si Kim Bum Soo always!Ma semnez si intru la anonimi! HAHAHA! Miuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc manudrag pentru aceste videoclipuri superbe !M-a impresionat interpretarea lui Song Il Gook din Emperor of the sea ! Am incercat sa-l vad si in alte kdrame ,dar nu a mers ! Eu il vad doar in acest gen de kdrame !

    RăspundețiȘtergere