sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Reface Taeyang concepul de la Ringa Linga?

foto: allkpop
Lansarea anuntata initial pe 8.11 a noului album si MV Ringa Linga a lui Taeyang (Big Bang) a fost amanata de doua ori pana acum. Dupa "Dance performance", conceptul a dat nastere unor critici virulente din partea iubitorilor kpop. Multi au spus ca prestatia lui Taeyang seamana izbitor de mult cu cea a baietilor de la Exo - Growl. Parearea mea este ca, in urma criticilor primite, Taeyang si echipa sunt in studio, refacand coregrafia si restructurand conceptul MV-ului. Altfel, o astfle de intarziere este nepermisa.

Taeyang - Dance Performance

EXO - Growl

Fanii Taeyang si Big Bang arata cu degetul spunand ca lansarea este sabotata cu aruncarea in online a acestor acuzatii nefondate, si ca Parris Goebel, coregraful nu are nimic de-a face cu performanta celor de la EXO.
Mie personal, si coregrafia si melodia au destule asemanari cu Unbreakable a lui Kin Hyun Joong

Voi ce parere aveti?

2 comentarii:

  1. Au dreptate fanii coreeni si tu ai dreptate Manudrag! Coregrafia acestui MV seamana cu cea a baietilor EXO ale caror MV le-am vizionat de zeci de ori, caci ii consider o particularitate extrem de valoroasa si inovativa in kpop, asta datorita coregrafului american f.bun, a celor care le compun piesele extrem de melodioase si elaborate si bineinteles datorita talentului si calitatilor vocale deosebite ale tuturor membrilor, dar in special ale celor 4 lead vocals:DO si Baekhyun ( EXO-K ), Lu Han si Chen ( EXO-M ). Ce sa mai spun de caliatatile exceptionale de dansatori ale lui KAI ( EXO-K ) si LAY ( EXO-M )!
    Am mai recunoscut si miscari de dans din MV melodiei Hip Song a lui Rain!
    Se aseamana si cu unele miscari din MV piesei Unbreakable pe care l-am vizionat de zeci de ori caci imi place enorm tot mini-albumul Round 3.
    Cine a fost cu ideea de a "imprumuta" miscari de la cei care au avut succes, nu au fost deloc inspirati caci, cele 3 tipuri de coregrafii pe care le-am enumerat constituie o particularitate, ceva original in kpop, asa ca vor trebui sa suporte consecintele "imprumutului"! Eu asteptam dupa 3 ani, un Taeyang original, nu un G-Dragon-bis ( chiar daca el a compus melodia ). Unde este Taeyang cel care interpreta melodiile: Wedding Dress, I'll Be There, I Need a Girl, Solar, Break Down etc. cu niste coregrafii marca "Taeyang"? Insa sunt sigura ca vina o poarta in mare parte cei care vor sa scoata bani oricum! Sa asteptam sa vedem cum isi va "spala" obrazul Taeyang, caci dupa cum stim publicul coreean nu iarta, caci ei platesc bani grei si pe muzica si pe filmele idolilor, asa ca vor calitate si originalitate!
    Multumesc Manudrag pentru multele subiecte pe care le abordezi si pe gustul meu! Cu drag Alexa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e inflatie pe piata k-pop si e inevitabil, fara intentie de copiere, sa existe asemanari. Stilul Big Bang e unul, in rest fiecare in proiectele lor solo au identitati distincte. de data aceasta, cel putin la melodia Ringa Linga prea mult electro-G-Dragon. nu vreau sa creada cineva ca spun ca vina i-ar apartine lui Taeyang. din pacate criticile sunt destul de dure iar cel care o va incasa va fi el. eu am sperat ca au amanat lansarea in ideea ca vor schimba ceva, dar se pare ca au decis sa nu o faca. amuzat este la la scurt timp dupa ce am dat drumul materialului a fost difuzat si MV-ul :-) http://www.youtube.com/watch?v=UJfZ69MSlvY&feature=share

      Ștergere