vineri, 7 martie 2014

Monday Kiz - El Condor Pasa (audio)

Nu stiu ce-ar curge daca mi-as taia o vena - sange sau muzica. Clar este ca fara muzica viata mea ar fi searbada. S-a pus praful pe vinilul cu Mozart, Beethoven sau Concertele brandenburgice ale lui Bach... Lady D'Arbanville a lui Cat Stevens, Deep Purple cu Child in Time, Rolling Stones cu Angie, Emerson Lake & Palmer, Uriah Heep, Dire Straits, Cocaina lui Eric Clapton, Rapsodia lui Queen, Al Di Meola, Paco de Lucia, John Mc Laughlin, Chick Corea sau Mahavishnu Orchestra mai trec pasager prin timpul meu. Dar muzica continua sa pulsese: k-pop, k-pop, k-pop... si mi-a redat a doua tinerete...
Pana la urma ce-mi curge prin vene? Zambete, culoare, momente in care am iubit si am fost iubita, lacrimi, clipe eterne, frunze doborate de toamna si calcate in picioare, fulgi de nea topiti de focul privirii... Caci muzica, indiferent de spatiu si timp imi deschide totdeauna o portita,  ma tine in viata si neutralizeaza tot acidul din jur...
Eterna mea iubire, Monday Kiz - duo, cu Lee Jin Sung si Kim Min Soo, si cel mai minunat album de balade - El Condor Pasa.


Track list
El Condor Pasa
하늘아 제발 (Heaven please)
새살 (New Skin)
나비의 꿈 (Butterfly's Dream)
Lonely Soul Feat. Girl Friends
남자야 (A Man)
착한 남자 (Nice Man)
도대체 넌 왜 (Why do you)
한 남자의 Diary (One man's diary)
이별을 앞에 두고 Feat. Shin Hae Chul (In front of a breaku
남자가 사랑을 버리는 이유 (Why a m
후애 (After Love)
나쁜 남자 (Bad Man)
The One

2 comentarii:

  1. "k-pop,k-pop, k-pop"....un ritm tot mai cunoscut si inimii mele

    RăspundețiȘtergere
  2. Un cadou mai minunat de ziua noastra nici ca se putea!! Monday Kiz, o formatie draga si sufletului meu! Nostalgie...dor...zambet...visare... o lacrima pentru ce a fost, sau nu a putut sa fie...o alta lacrima pentru o voce divina aflata acum in corul ingerilor!!
    Multumesc Manudrag! La multi ani! Sa ai mereu zambetul pe buze, lumina in priviri si caldura in suflet! Maya

    RăspundețiȘtergere