marți, 21 iunie 2016

Park Yoochun - Două dintre acuzații sunt false?

  

Koreaboo reia intr-un articol supoziția (despre care am spus și eu aici, în finalul textului) că două dintre acuzațiile ar fi false.
Koreaboo citează un articol apărut pe 21.06.2016 în World Sports unde se spune că există o mare probabilitate ca a 3-a și a 4-a presupuse victime ale lui Park Yoochun să mintă.
Potrivit rapoartelor, a treia victimă a pretins că a fost violată la 12 iunie 2014, dar Park Yoochun ar fi fost prezent la Chengdu Sports Center Stadion având repetiții pentru pregătirea concertului "The Return of King".
La data la care a patra femeie pretinde că a fost violată (februarie 2015) se pare că artistul ar fi fost în China, la o întrunire cu fanii de acolo.
CJes a declarat că intenționează să verifice acest fapt la Oficiul pentru Imigrare pentru a confirma oficial prezența lui Park Yoochun în China, la momentul acela.
Comisarul Kang Shin Myung a declarat: "Vom investiga fiecare întrebare și suspiciune cu atenție."
sursa: http://www.koreaboo.com/trending/yoochuns-alibi-confirms-strong-possibility-3rd-4th-alleged-victims-lying/, via (1)

Un comentariu:

  1. deci: s-o luam pe rand. mai intai ca el se duce sau ma rog obisnuieste sa frecventeze locuri pe care le fracventeaza pana si chaebolii. si?? asta inseamna ca gagicile alea de stau cu rochiile ridicate pana la buric sunt acolo sa mai fac o poza doua cu chuny sau ma rog oricine le-ar cere-o? ca sunt puse sau nu de mafie, ele sunt constiente si sunt sigura ca si stiu sa-si faca "treaba " chiar fara sa le-o impuna cineva. e ca si cum as zice: vai saracele "tiriste" sau alea de pe centura....le-a pus mafia sa se reguleze cu unu' si cu altu'! sa fim seriosi. aici e vorba clar de spargerea cu ciocanul a unei statui. a unui idol. agentia lor - fosta - a pierdut in fata a trei oameni pe care nu are cum sa ii lase in pace. ar insemna ca nu sunt asiatici daca nu s-ar razbuna. mai sunt si fostii colegi de trupa pe care i-a lasat cu ochii in soare. chuny era singurul care nu avea niciun scut. cei doi J unul e in armata si nu are cum sa il agatae, iar junsu are o gagica pe care nu stiu de ce cred ca si-a tras-o tocmai din acest motiv. iar fufa asta care l-a reclamat ca a silit-o, ca a violat-o....sa ma ierte doamnele si domnii mai pudici. dar cum puii mei te poate sili, sau viola cineva sa stai in genunchi si sa ti-o dea la muie. nu-ti place, nu vrei, simti ca esti amenintata....musca-l, strange-l de coaie frate ca se stie ca acolo le e cel mai nasol. pai daca ai crezut ca o muie de la chuny face cam un milion de dolari ...s-a dovedit ca nu merita nici macar 500 de mii. de fapt valoreaza "nula, Nula". zero barat. deci a luat o muie de la o statuie. imi pare rau, de obicei nu vorbesc asa pe sleau dar azi mi-am luat o plasa cand am vorbit despre lenjerie intima, eu crezand ca e vorba de chiloti. noroc cu prietena mea care m-a lamurit ca nu era vorba despre doar acea lenjerie intima. toanta eu. ca sa finalizez...in toata aceasta afacere, mie mi se pare ca miroase a rahat de la o posta. mi-e mila de el caci am convingerea ca si la procedura pe care tocmai se zice ca a comis-o, probabil l-a invatat careva. pentru ca eu nu il vad pe asta nici macar in pat cu vreo femeie...dar mi te s-o mai si violeze. pai mai manu, de aia nu il iubesc ziaristii pe yai. de-aia ziarele de scandal nici nu-l lauda nici nu il critica pe yoo ah in....mai precis il ignora pentru ca astuia i se rupe de oricine. se duce in ce bar vrea el, pleaca si vine cand vrea, se duce cu cine vrea el. bea de rupe , probabil ca si-o pune cu cine vrea...dar pentru ca artistului nu i se poate lua talentul, nu i se poate lua competenta, ....dar sa nu vorbesc intr-un ceas rau. nu se stie niciodata de ce murdarii mai sunt astia in stare. m-as face o mama india si i-as lua pe toti aici. sa avem noi grija lor. ca fetele ar fi onorate sa le faca o mancarica, sa ii stearga la gura dupa ce mananca.......si le-qas gasi neveste care sa ii iubeasca si sa ii cocoleasca...romaneste.
    azi a mai venit o veste ca inca unu' este acuzat ca are un copil de la "florarie" cu o macheuza. asa ! si??? nu l-a alaptat la timp?, nu e de acord cu copilul.? koreenii astia degeaba ii iubesc eu. uneori sunt chiar idioti. si eu care vreau sa im "refac" viata cu unul de la ei....cred ca ma razgandesc. cine stie ce mai spun si ma baga la parnaie nevinovata....he he he ar vrea ei! prostanaci cu ochii oblici cu legi proaste

    RăspundețiȘtergere