marți, 6 iunie 2017

Cu tunurile pe T.O.P.


Uffff, ce ne facem cu nashpariile astea? Ce ne facem cu baietii astia care au lumea la picioare si, cum se clatina putin, mai toti, plini de ura, arunca cu pietre?
Chiar eram zen, intr-o perioada sabatica, ma detasasem oarecum de lumea k si activam civic de zor, pentru ca in Romania mananc, doar sufletul se hranea prin Coreea si am zis sa treaca. Si nici nu prea mai consemnasem nimic de bine, mi-am zis: hai, sa nu fie de rau. Dar ziua de azi, cu alungarea lui Choi Seung-Hyun (T.O.P.) din Statia de Politie unde-si satisfacea stagiul militar m-a infuriat.
Pe 31 mai 2017, BREAKING NEWS, BREAKING NEWS, BREAKING NEWS, Seoul Police Narcotics Crime Investigations informeaza ca esantioane din parul T.O.P. de la BIGBANG au fost supuse unor teste anti-drog si au iesit pozitive, testele fiind facute in luna octombrie 2016. Nu era clar de ce a fost testat si de ce informatia a aparut la 7 luni dupa incident. (http://www.koreaboo.com/news/top-caught-using-marijuana-illegally/)
Pe 1 iunie, YG Entertainment da o declaratie si admite ca ar fi o problema, ca Choi Seung Hyun (T.O.P) a fost convocat de fapt pentru o investigație, sub suspiciunea de a fi fumat marijuana inainte de a fi convocat in armata "si a recunoscut majoritatea crimelor sale si regreta profund acțiunile sale". Desi, initial, T.O.P. a negat si a spus ca a fumat o tigara electronica, pus in fata dovezilor, a recunoscut. Si, foarte important, din rapoartele poliției reiese cum de-a ajuns T.O.P. sa fie testat: "Am fumat marijuana cu Choi Seung Hyun (T.O.P)" a declarat politiei un prieten de-al artistului. (http://www.koreaboo.com/news/top-admits-smoking-weed-bigbang-yg-statement/)
Care prieten s-a dovedit a fi o femeie, Han Seo Hee (identitatea sa a fost dezvaluita intr-un raport exclusiv de Koreaboo si Dispatch), de cativa ani remarcata dar si amanata in as face debutul.
Han Seo He
Ea a spus ca in trei ocazii, in luna octombrie 2016, a fumat marijuana impreuna cu T.O.P., in locuinta acestuia din Yongsan-gu (http://ygunited.com/2017/06/02/identity-female-trainee-smoked-weed-t-o-p-identified/). Desi Han Seo Hee si-a sters conturile, au fost gasite poze facute in casa lui T.O.P.
Imagini din locuinta lui T.O.P. (koreeaboo.com)
Se pare ca domnisoara avea anumite probleme personale (http://www.koreaboo.com/news/full-story-bigbang-top-drug-scandal-trainee-real-identity/) si a ajuns in vizorul politiei in martie 2017 (https://www.soompi.com/2017/06/02/details-revealed-trainee-involved-t-o-ps-marijuana-case/)
Si daca nu v-as fi atras atentia, dragilor, mai bine o laba trista decat sa va inhaitati cu aceste vesnice stagiare. Poate-s mai ieftine decat un star consacrat, dar asta nu va garanteaza siguranta. Ba va dau in gat ca le-ati violat, ba va treziti tatici fara voie, ba va costa cat nu face ca le-ati amplificat extazul. Desi, s-o zicem p'aia dreapta, drogurile de orice fel sunt interzise in Coreea, pedeapsa ok, o executi, dar ce faci cu oprobiul public cand esti un idol, precum T.O.P.?

Comentarii la articolele din presa (kpopro.wordpress.com)
Pe 4 iunie T.O.P a trimis o scrisoare de scuze: "Aș dori sa-mi cer scuze din inima pentru toata dezamagirea și scandalul cauzat de greselile mele. Sunt prea rușinat de mine sa stau în fata oamenilor și sa-mi cer iertare. Nu am nici o scuza pentru comportamentul meu și regret sincer ce am făcut. Mi-e teama de ceea ce s-ar putea intampla in viitor si am vrut sa transmit regretele mele în scris. Stiu că am provocat dureri ireparabile membrilor, agenției noastre, publicului, fanilor și familiei mele și cred că merit sa fiu pedepsit. Sunt profund intristat și dezamagit de mine însumi. Imi voi aminti ce am facut greșit si ma pocaiesc pentru faptele mele rele. Acest tip de comportament iresponsabil nu se va mai intampla niciodata. Am vrut sa va intalnesc fata in fata si imi cer scuze, dar circumstantele nu-mi permit sa fac asta. Mi-e rușine de mine si as vrea sa-mi cer scuze inca o data".
Scrisoarea lui T.O.P. 
In presa asiatica au aparut articole care sugerau ca un alt membru BIGBANG ar fi fost depistat pozitiv la teste anti-drog. S-a facut o confuzie, persoana in cauza este Yang Seung Ho (a.k.a Yang sau XIN), fost stilist al grupului 2NE1 si prieten apropiat cu membrii BIGBANG.
Yang Seung Ho, a.k.a Yang sau XIN (koreaboo.com)
Yang Seung Ho a fost prins prima oara cu cocaina in aprilie 2014, in timp ce se afla in Los Angeles (SUA). In aprilie 2016, el a fost arestat in Tokyo (Japonia) pentru consum de marijuana. Datorita relatiilor lui cu personalitati din lumea k-pop, politia a suspectat ca ar putea fi implicati si alti artisti, dar nu au existat dovezi si cercetarile nu au mai continuat (http://www.koreaboo.com/news/full-story-bigbang-top-drug-scandal-trainee-real-identity/)
Acu' alta dracovenie cretinoida. Chinezii s-au apucat sa stearga chipul lui T.O.P. din afisele-reclama cu BIGBANG (numit ambasadorul oficial al bauturilor racoritoare de ceai din Nongfu Springs in 2016), ca si cand nu exista (http://www.koreaboo.com/news/t-o-ps-face-removed-chinese-ad-featuring-bigbang-since-drug-scandal/).
Reclama initial (koreaboo.com)
Noul afis al reclamei (koreaboo.com)
Si, cum se intampla la coreeni, scurta apariție a lui T.O.P în programul I Live Alone se pare ca va fi eliminata.
Iar pe 5 iunie, T.O.P. este expulzat din armata (http://www.allkpop.com/article/2017/06/top-to-be-expelled-from-his-military-police-division-will-have-to-re-enlist-into-the-army)
"În articolul 41 al legii privind conducerea politiei militare, exista o lege care prevede ca un soldat poate fi expulzat dacă nu este in stare sa-si indeplineasca indatoririle. Ii vom ordona in curand sa paraseasca divizia" spune Politia intr-un comunicat.
Va urma, cel mai probabil, un proces. Pedeapsa poate fi de pana la 5 ani de inchisoare sau o amenda de 45.000 de dolari. In cazul in care nu va fi condamnat, T.O.P. va trebui sa reintre in armata.
Si o alta dracovenie despre care vad ca cei care n-au treaba vorbesc de cateva ore bune: de ce zambeste T.O.P. asa?
Ca a fost un fum, ca au fost patru, nu are nici o importanta. Stim cu toti ce sacali sunt netinzens-ii, in special cei coreeni, si cum cer ei pedepse aspre pentru cei care gresesc, mai ales daca sunt in industria de divertisment.

Sper ca zambetul sa nu ti se stearga, pentru ca "amintirile cu tine imi devin din ce in ce mai dragi"... 

4 comentarii:

  1. Ai mare dreptate, din pacate.Presa de scandal nu arunca cu pietre, pune direct tunurile. Si daca de la extaz la agonie nu-i decat un fum , sper ca din gramajoara de cenusa sa se ridice un nou T.O.P.,din nou in top. Andra B.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil astia se plictisesc pe acolo si din cand in cand iau cate in idol din acesta si-l terfelesc cu ura . Cand o sa i se limpezeasca apele sper sa nu-i ierte pe cei care l-au balacarit si sa le ia si pielea de pe ei, prin justitie . Eu am sa-i tin pumnii sa poate trece usor peste mizeriile astea .

    RăspundețiȘtergere
  4. E misto viata prezentata in drame, in realitate sunt... no comment, ca am draci ;)

    RăspundețiȘtergere