vineri, 9 iunie 2017

T.O.P. - cat de crud si brutal este pretul faimei


Dupa ce-am urmat mai multi ani la rand Facultatea de Stors Lacrimi K-Drama eram gata sa jur ca oricata implicare/palpitatii/hohote de ras/tristete voi avea vizionand un serial, nu voi mai simti cum ma inunda tristetea si ma ineaca lacrimile.
Si totusi s-a intamplat asta, astazi, urmarind (mai bine-mi dadeam peste mana) o parte din imaginile cu iesirea lui T.O.P. din spital.
Mi s-a parut umilinta maxima. De o cruzime si brutalitate fara margini. Nu stiu daca plecare din spital a fost orchestrata, daca s-a dorit starnirea unui val de compampasiune (deja existent) in favoarea lui T.O.P. si incriminarea presei si a celor avizi dupa brafe si scandal, insa, in nici un caz nu a facut bine pacientului Choi. Nu stiu daca T.O.P. a constientizat ceea ce-l astepta dincolo de usa salonului de spital. Mie, fiecare blitz mi s-a parut a fi o palma peste obrazul lui. Cand l-am vazut pe individul care s-a pus pe jos sa blocheze trecerea si T.O.P. sa stea mai mult "la poza" mi s-a facut rau. Habar n-am cum a urcat Iisus Golgota cu crucea-n spate, dar cred ca supliciul trecerii lui T.O.P. prin mijlocului blitzurilora fost asemanator. Drumul blitzurilor ii va aminti neincetat masura si pretul faimei, iI va (re)aminti ca nu-si mai apartine siesi, ci celorlalti.
"Nimic nu e usor in viata. Celebritatea are pretul ei. Sunt sacrificii, constrangeri, manipulare, frustrari, tentatii, depresii, disperare, durere si decizii nefericite, asa cum exista si lux, bucurii, avantaje etc. Toti acesti oameni pe care ii iubim sau uram, ii aratam cu degetul sau dormim cu poza lor sub perna, au o singura datorie in viata: sa fie fericiti. Cu nimic altceva nu ne sunt "datori" noua decat cu bucuria/fericirea lor. Atat." Dana Baragan

#StayStrongTOP

3 comentarii:

  1. Nu am ce să comentez. Urmăresc tot ce postezi. Uneori mă bucur, alteori mă întristez de ce se întâmplă la ei. La noi nu se întâmplă pentru că nu are cu cine să se întâmple, nu avem artişti, cântăreţi cu atât mai puţin. Deja sunt şase ani de când am intrat în lumea lor şi nu-mi pare rău, mi-au schimbat viaţa total. Îţi voi urmări comentariile, aşa pot afla mai pe îndelete ce se întâmplă la ei. Îţi doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. I-am catalogat drept lipitori....lipitori ce sug sangele victimelor pt a putea trai, dar, aici este pt ca asa doresc nu pt ca altfel nu pot supravietui. Stau sa ma gandesc, ca totusi publicul e de vina! Acel public care ii aclama ii si distrug! Nu pot sa inteleg de ce, daca odata ce l-ai iubit, nu esti constient ca ii faci rau citind innebunit tabloidele! Daca n-am fi noi, cei avizi de viata personala a starurilor,nu ar mai exista atatea lipitori! Acestui public care se hraneste cu asemenea stiri, i-as dori sa ajunga sa fie hrana pt lipitori macar o data! Eu, una nu am reusit sa urmaresc clipul, m-a scos din pepeni!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, sunt barbari, nu exista alta explicatie pentru circul asta mediatic, tot atat de crud ca atunci cand ar lovi cu picioarele pe cineva cazut la pamant. Minunatul public K se poate considera educat, cult, inteligent si cu sensibilitate artistica, dar sub masca, in profunzime, este doar rautate si cruzime, ceea ce si justifica goana ziaristilor dupa scandalurile din viata vedetelor. Habar n-am ce doreau ziaristii sa confirme, daca vroiau sa alunge musca de pe caciula politiei sau sa dea apa la moara netizenilor, aratand ca "drogatul acela" n-a reusit nici macar sa se sinucida. Ingrozitor... Ma duce cu gandul la auto-da-fe-urile inchizitiei, cand acuzatul trebuia sa-si abjure blasfemia si sa ceara iertare, fiind purtat prin multimea avida de spectacol... La prima vedere, nu pare sa existe vreo legatura intre inchizitia spaniola si neamurile asiatice, totusi Bertolucci a inclus o astfel de scena in Ultimul Imparat.
    Sper ca T.O.P. sa-si revina cu adevarat...

    RăspundețiȘtergere