marți, 6 iunie 2017

Zambetul lui T.O.P.

Multa lume a criticat zambetul lui T.O.P. la iesirea din unitatea militara. Multa lume s-a intrebat ce inseamna acel zambet. Resemnare. Suferinta. Sictir pe viata. O tristete profunda incat lacrimile nu mai pot sa curga. Cred ca stia ce avea de gand sa faca odata ajuns acasa.
foto: Dispach
Gramada, grupati, pe rand, pe fiecare-n parte, sa va ia dracu' pe toti astia care gresiti in fiecare zi dar care acum dati cu pietre. Si la dracu' cu viata asta despre care, haru haru, v-am spus cum este, cu ranile mele, cu lacrimile mele, taraindu-mi piciarele pe drumuri, cu regulile voastre, cu toti care predica cum trebuie sa vorbesti, cum sa te porti, cum sa respiri, la dracu cu cei care-i judeca pe altii ca si cum ar detine secretul vietii perfecte. Poate nu sunt ceea ce ati fi vrut sa fiu, pentru ca nu am putut sa spun tot despre asta, pentru ca nu traiesc acum o mie de vieti si aman mersul la baie pe maine, asa ca la dracu' cu normele, moralitatea si conventiile stabilite de voi pentru noi, va credeti stapanii visurilor mele fara sa aveti habar cat platesc pentru asta. Ma judecati privindu-ma doar din afara fara sa aveti habar cine sunt, ce-i in sufletul meu. La dracu' cu inchisoarea asta, am obosit sa ma conformez normelor voastre. Si voi, ca si mine, trecem prin viata facand acelasi greseli. Dar lumea mea se naruie in timp ce voi aruncati in continuare cu pietre. Fuck all!

6 iunie 2016. T.O.P. a fost gasit inconstient in aceasta dimineata. A fost dus de urgenta la spitalul Leehwa Women’s University Mokdong Hospital, iar starea sa este critica, fiind internat la terapie intensiva. Se presupune ca nu a facut fata stresului cauzat de intamplarile din ultime zile si a luat o supradoza de medicamente. (http://www.koreaboo.com/news/yg-entertainment-confirms-top-overdosed-critical-condition/)

3 comentarii:

  1. Eu l-am interpretat cam asa: "Mda, m-ati prins...E... asta e! Nu o sa se mai intample! Sa ma prindeti, evident"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca initial si eu tot asa am gandit. apoi, dupa ineptiile alea ca uite cum zambeste, de ce o face, m-am uitat mai atenta la fotografii. pare sfidare, dar de fapt este un rictus amar. si teama pentru viitor.

      Ștergere
  2. cine i-a urmarit evolutia, spectacolele , pe el...pur si simplu, nu avea cum sa creada ca asta e un zambet. ce puii mei ....ne-am tampit dintr-o data? ce naiba am ajuns sa condamnam oamenii dupa cum li se deplaseaza obrazul? e un rictus. un gest prin care isi reprima lacrimile, obida si teama. e un rictus al disperarii fata de ceea ce ii ofera viata. uneori idolii astia ( de ce oare i-or numi idoli cand ei sunt niste sclavi???) indura prea multe din partea unei societati bazate pe reguli idioate. eu una sper ca psihicul lui, tineretea lui sa invinga. daca as fi in locul lui as alege sa nu ma mai intorc pe scena. are bani, are asigurata "batranetea". i-as da dracului pe toti.

    RăspundețiȘtergere