luni, 28 mai 2012

Chae Dong Ha - Si te-ai dus dulce minune...

Si te-ai dus dulce minune
foto: kadorama-recaps.blogspot.com
Drumul pe jos ti s-a parut prea greu si ai preferat sa zbori mai repede la stele.
Poate viata asta nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor tale. Poate dorurile si durerile tale au fost prea mari, prea grele si prea dureroase, te-au impovarat, iar tristetea ascunsa din sufletul tau nu a mai avut lacrimi. Ranit si fara speranta, ti-ai frant singur aripile, alegand o cale de care multi ne temem.



Chae Dong Ha (23.06 1981 - 27.05 2011) a studiat la Institutul de Arta din Seul, specializandu-se in domeniul audiovizualului. El a debutat în 2002, ca artist solo, cu albumul "Na turii". S-a alaturat grupui SG Wannabe in 2004, pe care l-a parasit in martie 2008 pentru a-si relansa cariera solo: albumul "Eseu" in 2009, piesele "Vanilla Sky" si "D-Day" sunt o dovada a interpretarii sale pline de sensibilitate.
El a fost gasit spanzurat in apartamentul lui de managerul sau. Dong Ha suferea de depresie, fiind foarte afectat de sinuciderea, in 2009, a primului lui mentor. În albumul său , "Eseu" (2009), Chae Dong Ha a scris un mesaj special, dedicat acestuia: "A fost un moment mult mai incitant decat primul meu sarut. Primul meu manager. Consolarea mea, prietenul meu, şi Hyung al meu. Momentul în care am întâlnit persoana, am primit întreaga lume. Din 09 iunie 2009, el nu mai este de partea mea. Jumatate din inima mea încă lipseşte. Si: "Hyung, trebuie să fie fericit, bine? Promite-mi că vei fi fericit ... " S-au mai facut speculatii si pe seama faptului ca relansarea carierei sale solo nu ar fi fost pe masura asteptarilor si asta l-ar fi afectat...
Un talent care, din nefericire, s-a alatura listei negre a celebritatilor coreene care s-au sinucis in ultimii ani :-((

6 comentarii:

  1. "Parca a fost ieri" dar un an a trecut... Am crezut ca vei fi al meu "Tovaras pe viata " insa nori negri de " Furtuna " s-au adunat si "Ai plecat dus de vant ".Cand "Prima ninsoare" va cadea imi voi aminti "Ce bine a fost sa te iubesc".
    Si pentru ca muzica ta este" Fara de sfarsit ", sunt o " Persoana fericita ".
    Multumesc.
    Andra B.

    RăspundețiȘtergere
  2. O DUMNEZEULE CE TALENT SA STINS DIN VIATA CHEAR AZI L-AM ASCULTAT SI MI-A PLACUT ATIT DE MULT AM VRUT SA VAD DACA IL GASESC LA TINE SA-L MAI ASCULT DAR CE VAD ASTA E NIMENI NU STIE CE A FOST IN MINTEA LUI DAR CE PACAT PTR ASA O VOCE MULTUMESC DRAGA MANUDRAG PUPICI MULTI IUBITO !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit si comentariul care se pierduse. O voce care v-a dainui prin inimile noastre.

      Ștergere
  3. Pacat! Oamenii buni si talentati se duc! Dumnezeu stie ce suferinte si deziluzii a avut acest minunat artist daca a parasit aceasta lume in acest fel. Sa dea Dumnezeu ca "dincolo" sa gaseasca o lume mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. pacat pentru noi dar pentru el a fost probabil un chin mare numai el stie ce a fost in sufletul lui si ca el mai sunt multi altii sper sa si gaseasca linistea acolo sus probabil face parte din corul ingerilor a fost nevoie de el acolo sus printre ingeri

    RăspundețiȘtergere
  5. CHAE DONG HA... o voce frumoasă, profundă, plină de sensibilitate... un mare talent... de ce ai plecat și ne-ai lăsat... dorul după tine ne va ține trează amintirea ta în inimile și sufletele noastre. Fie ca tu să îți fi găsit liniștea și fericirea acolo unde ești. Mulțumim că o parte din drumul tău pe Pământ ai fost cu noi și ne-ai dăruit tot ce ai avut tu mai frumos și bun... Nu te vom uita ! Florentina D.

    RăspundețiȘtergere