miercuri, 13 martie 2013

Park Si Hoo - Testul poligraf



Azi dimineata Park Si Hoo a fost supus unui test la detectorul de minciuni.
Cand mr. Hwang a spus ca ar fi de acord sa faca un test poligraf pentru a dovedi ca nu este implicat in teoria conspiratiei, mi-am spus ca intinde coarda prea mult. De fapt se pare ca era un mesaj subliminal. Eu cred ca el manevreaza din umbra si ancheta politiei. Altfel de ce PSH ar trebui supus unui astfel de test? Un test care pe cat e de irelevant pe atat e de intimidant.

Politia a motivat ca testul poate ajuta anchetei, atata vreme cat declaratiile celor implicati in caz sunt contradictorii si nu exista dovezi materiale pentru a sustine agresiunea sexuala. Pai bine, daca nu exista dovezi de ce nu se incheie ancheta? Raspunsul meu? Pentru ca intradevar se doreste umilirea lui PSH. Cred ca acesta este un abuz din partea politiei. Si o contralovitura data lui PSH, de cand B si-a cerut scuze si a recunoscut ca a mintit. E o rusine ca politia, pe care deja o suspectez ca e partinitoare, sa incerce sa rezolve situatia din spatele unui test si asa controversat. Cum va reusi sa stabileasca agresiunea sexuala atata timp cat rezultatele sunt atat de interpretabile?
Rezultatele testului, care au durat patru ore, vor fi comunicate pe 17 martie. Atat K si A au facut de asemenea testul poligraf. Un reprezentat a comentat: "Rezultatele testului nu vor putea servi ca proba în procesul penal, dar vor fi folosite pentru a determina adevarul din spatele marturiilor. Ancheta se concentreaza in prezent pentru a se stabili daca actul sexual a fost forta sau nu.
Se pare ca urmatorul pas va fi o confruntare directa intre partile implicate.
Era PSH obligat sa faca testul poligraf? In Europa si SUA testele se fac doar cu acordul inculpatilor si sunt considerate dovezi de incredere din partea acestora, dar nu sunt admise in instanta. Majoritatea studiilor au aratat ca rezultatele nu sunt de incredere, chiar de multe ori sunt eronate.
La iesirea din sectia de politie, Park Si Hoo a facut o scurta declaratie: "Ultimele câteva săptămâni au fost un calvar mare pentru mine. Din cauza mea, multi dintre voi trebuie să va simtiti de asemenea inconfortabil. Sper ca acest interogatoriu de procedura sa se termine catt mai curând posibil. Înca o data, îmi pare rau. "

6 comentarii:

  1. sper sa il vedem zambind cat mai repede!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca aacum mi-am dat seama, din atatea drame cate am vazut, o fi fost vreuna dupa un caz real? Sau daca este nu se spune.In orice caz, cu cat trece timpul, cu atat acuzatorii se fac mai de rahat.Si aia cu detectorul lor ce vor? Nu a recunoscut de la inceput ca i-a pus-o(scuzati, dar ma enerveaza)? Si Mr.Hwang vine si el acum cu alt proces pe principiul hotul striga Hotii! Da'scroafa unde e? Nu s-a mai trezit din betie nici acum? O data ce a venit omu'ala si a spus ca acum un an si ceva a facut la fel si cu el, nu e evident cine minte? Da'ma rog, asa o fi la ei, mai stii? Am vazut ca au inceput si sustinatorii lui PSH sa se miste, dar ma intreb: sunt atatea org de femei violate in apararea ei de ce nu sare nimeni? Am vazut pe fb niste comentarii care o faceau cu ou si cu otet ca din cauza ei toate femeile violate au de suferit.Multumesc Manuela, ne-am mai spus si noi pasul. Te pup, Miuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Politistii astia numai nu-l roaga pe PSH sa se declare vinovat pentru a ridica o tarfulita de profesie la rang de sarmana victima fara vina! In timp ce PSH e manjit cu toate mizeriile , corbii astia nesatui au identitatea protejata de initiale A, K, B, C si n-ar fi exclus sa mai iasa din joben si alte litere… ca alfabetul are suficiente! De parca n-ar fi toti persoane publice! Pentru unii muma, pentru altii ciuma! Kora

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot sa cred. Ce incearca politia sa faca? Sa dea un exemplu de cat de mult poate fi umilit PSH? OMG, in primul rand este si el un om inainte sa fie actor. Chiar trebuie sa fie calcat in picioare asa? Si unde mai pui ca el coopereaza numai sa se termine o data. Imi doresc ca tot circul asta mediatic sa se termine si sa il lase in pace

    RăspundețiȘtergere
  5. cand e vorba de bani multi... multe maini se ,,strang'' ca sa distruga un om...asa e peste tot, banul traseaza linia de urmat...
    pacat de umilinta suferita de PSH,asta nu se sterge cu nimic din mintea si sufletul lui si al celor cel iubesc...mai ales ca ramane ,,patat''(asta pentru viitorul lui si al familiei lui...viitori posibili copii...)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca nu-si inchipuie acest copil , pina la urma, cit este de iubit in lumea asta mare si cite persoane sufera alaturi de el pentru necazul ce-l trece in aceste saptamini sau zile.Da, cred ca-l iubesc mai mult cu aceasta intimplare nefericita si desi sunt femeie nu inteleg cum o fata poate recurge la asa ceva murdar oriciti bani i-ar fi promis cineva?? pentru ca este clar cum ca cineva lucreaza din umbra . Este un pachet de talente,un baiat frumos, rivnit si cred ca foarte educat.Imi pare tare rau de el si il cred nevinovat pina in pinzele albe. sunt cu sufletul alaturi de el si il simt ca pe copilul meu. De mi-ar sta in puteri l-as ajuta sa scape de acest cosmar.Astept vesti bune !

    RăspundețiȘtergere