sâmbătă, 4 mai 2019

BTS (방탄소년단) Poveştile încep să prindă aripi (III)

foto: facebook BTS Official
Cel mai greu a fost cu Wings. Când e vorba de aripi, stiţi ce a păţit Icar: n-a ascultat de tac-su şi s-a dus prea sus, aproape de soare. Ceara cu care erau prinse aripile s-a topit, iar el s-a probuşit în gol. Eu cu Wings-ul mi-am pus părul pe moaţe: nu reuşeam să găsesc o versiune care să fie acceptată pe site-urile pe care urc eu diverse chestii. Mi-am spus: băăăăăăi, nu se poate să rămân cu căruţa la juma de drum. Şi m-am încăpăţânat! Dar m-am încăpăţânat rău. Da, sunt cu părul creţ acum, dar am satisfacţia că putem trăi cap-coadă povestea. La finalul ei veţi avea şi voi aripi!

Trilogy Ep. III - Wings


Disk 1 - Sursa 2
Disk 2 - Sursa 2

Trilogy Ep. III Wings  - Track list
Not Today
Am I Wrong
뱁새
쩔어
Begin
Lie
First Love
Lost
Save ME
I NEED U
Reflection
Stigma
MAMA
Awake
BTS Cypher 4
불타오르네
Title Medley
호르몬 전쟁
21세기 소녀
Intro : Boy Meets Evil
피 땀 눈물

Sursa: https://ru-clip.net/channel/UCrMFAOzHh231oyOefPRBusg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu