joi, 2 mai 2019

Spring Color of Kpop II


Shimmie, shimmie, hîc, hîc şi kokobau, nuşcum da something se tot clatină sub mine. Ofi că m-o loat capu şi neşte ameţeli. Or de la ploaia de flori de cireş, premesc, or de la noru ăla cockteilicios de blue lagoon, premesc, chear doo dacă dă premăria şi-l scutură bine, hîc, să mă scuze duamnili, kokobau, că e pe cale să mă dau în stambă, să muară toţi dujmanii...
...şi săn ceapă partyu. Care party, fără vreo iniţiere ân flossing dance, fără vreo piţa şi suc n-are răsunet pren carter. Yolo, yolo sau yolariuuuuu, să scuată careva mălaiu de pren buzunare, merge şi fără număr, fără număr, cu dolari dacă nu aveţi ieuroi... şi nu, nu-l prăjiţi pe Nemo că vă ia mama dreaku ş-o apucă pe bunica worryingu dacă nu vede ceva colorat pren acvariu...
Şi mai âncet cu pianu pă scări, că e timpul să se pună si de o iubire, d-aia cu fluturaşi prin stomac, că aşa e primavara, zboară petalele precum confetiili, mai scrijeleşte careva i 💜 you şi dă-mi inima ta că-ţi dau mielu. Sorry, sorry, am vrut să zic inelu...
'ra-ţi ai dreaku, băbăeț, vă-nbătarăţi pân'la urmă cu meros de zanbile şi făcurăți pianu zob şi zdub, aka muci, și doar v-am zis-o p'aia cuci ne are carte are parte, iote căm pusei şi pă romanian language, să sen ţeleagă şi ce spune coreeanu, caşea trebe, să fiu eu insuţi in orice sitoaţie.

Şi-acu, nuş ân pana mea cum oi face, să-ncalec p-o şa, că vă mai spusei un spring color aşa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu